ul. Sienkiewicza 12, 34-500 Zakopane +48 1820 14158

Historyczne skarby Zakopanego

W środę 9.06 klasy VII i VIII POSA wraz z wychowawczyniami wybrały się na wycieczkę. Odbyła się ona pod przewodnictwem p. Macieja Pinkwarta i zaczęła się w Kuźnicach, a zakończyła pod budynkiem Białego Domu.

W środę 9.06 klasy VII i VIII POSA wraz z wychowawczyniami – panią Ireną Orłowską-Świerczyńską i panią Agnieszką Warek udały się na zwiedzanie miasta w ramach lekcji terenowych z wiedzy o regionie – przedmiotu prowadzonego przez pana Macieja Pinkwarta, który przewodził ekspedycji mającej na celu pokazanie historii różnych zakopiańskich obiektów. Wycieczka rozpoczęła się w pod fontanną Kuźnicach, gdzie o godzinie dziewiątej odbyła się zbiórka uczestników. Wkrótce potem nastąpiło przejście przez ulicę Bulwary Słowackiego na ul. Mieczysława Karłowicza, następnie Drogą na Antałówkę wycieczkowicze przedostali się pod obiekt nadawczy na Antałówce, gdzie odbyła się krótka przerwa. Stąd uczestnicy wycieczki przeszli przez szlak pieszy żółty na Jagiellońską, następnie skręcając w ulicę Piaseckiego, przechodząc na ulicę Sienkiewicza pod budynek Białego Domu. Wycieczka skończyła się około godziny 12.45.

Natalia Styrczula

fot. Barbara Kowalska


Powiązane artykuły

Dziamstory i inne animowane historie

23 i 24 czerwca uczniowie klas IV-VI naszej szkoły brali udział w warsztatach, podczas których poznawali tajniki powstawania filmu animowanego. Zajęcia prowadził Tomasz Solich z Fundacji „Osiem życzeń”.

Czytaj więcej

Objazdem od Podlaha aż na Spisz

20 kwietnia odbyła się już druga wycieczka dla klasy 2 gimnazjum z cyklu wycieczek w ramach realizacji przedmiotu Wiedza o regionie. Tym razem podróżnicy wraz z Panem Maciejem Pinkwartem oraz z wychowawcą – Panią Barbarą […]

Czytaj więcej

Sianożęty – „Echo Pleneru”, „Puls pleneru”, ART FM

Media wydawane podczas pleneru artystycznego w Sianożętach pod kierunkiem Ewy Czerwieniec: „Echo Pleneru” (literaci z klasy VII), „Puls Pleneru” (literaci z klasy IX), radio ART FM (literaci z klasy VIII)

Czytaj więcej
Skip to content