ul. Sienkiewicza 12, 34-500 Zakopane +48 1820 14158

Nowy sposób na kartkówki

23 listopada na lekcji chemii z klasą VIII, pani Paulina Zimak-Piekarczyk zastosowała nowy,
multimedialny sposób kartkówki.
Uczniowie korzystali z programu „Plickers”. Każdy dostawał osobną kartkę z unikatowym kodem. Na tablicy przy użyciu rzutnika pani Paulina pokazywała pytanie. Po zdecydowaniu się na odpowiedź, pokazywaliśmy kod obrócony we właściwą stronę, wskazując A, B, C lub D. Pani za pomocą
telefonu skanowała kartki, zatwierdzała i przechodziła do kolejnego pytania. Po zakończeniu pracy, odpowiedzi każdego ucznia pokazane były w specjalnym raporcie. W ten sposób pani z łatwością wstawiła oceny za kartkówkę z wielu tematów jak: woda, mieszaniny, sposoby rozdzielania składników mieszanin, rozpuszczanie i rozpuszczalność. Zaletą takich kartkówek jest możliwość pokazywania rysunków, schematów w kolorze, szybkie sprawdzenie i powtórzenie najważniejszych zagadnień oraz uzyskanie wyników w specjalnie generowanym raporcie, w którym widać poprawne odpowiedzi (od razu możemy dowiedzieć się co już umiemy, a co jeszcze wymaga powtórzenia), prezentowany jest wynik
każdego ucznia oraz odpowiedzi udzielone na poszczególne pytania, jak również wyniki całej klasy.
Takie kartkówki bardzo nam się podobają.
Sandra Ślusarz

Powiązane artykuły

Wieczór poetycki

25 kwietnia o godzinie siedemnastej w sali koncertowej naszej szkoły, odbyła się Gala Poezji.  Podczas wieczoru poetyckiego poznaliśmy laureatów konkursu poetyckiego. W grupie klas IV-VI zwycięzcą został Kacper Hełmecki z klasy V a w grupie […]

Czytaj więcej

Przyroda w obiektywie nagrodzona

Ewelina Szymusiak z klasy 2 gimnazjum zajęła 1 miejsce w Szkolnym Konkursie Fotograficznym „Przyroda w obiektywie”,w którym udział wzięli uczniowie z klas gimnazjalnych POSA w Zakopanem.

Czytaj więcej

POSA dla Ziemi

We wtorek, 11.05.2021 klasa VII POSA w ramach zajęć szkolnych spotkała się na akcji „Wielkie Sprzątanie Podhala” zorganizowanej przez TPN. Uczniowie posprzątali m.in. Bachledzki Wierch.

Czytaj więcej

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Skip to content