ul. Sienkiewicza 12, 34-500 Zakopane +48 1820 14158

Nowy sposób na kartkówki

23 listopada na lekcji chemii z klasą VIII, pani Paulina Zimak-Piekarczyk zastosowała nowy,
multimedialny sposób kartkówki.
Uczniowie korzystali z programu „Plickers”. Każdy dostawał osobną kartkę z unikatowym kodem. Na tablicy przy użyciu rzutnika pani Paulina pokazywała pytanie. Po zdecydowaniu się na odpowiedź, pokazywaliśmy kod obrócony we właściwą stronę, wskazując A, B, C lub D. Pani za pomocą
telefonu skanowała kartki, zatwierdzała i przechodziła do kolejnego pytania. Po zakończeniu pracy, odpowiedzi każdego ucznia pokazane były w specjalnym raporcie. W ten sposób pani z łatwością wstawiła oceny za kartkówkę z wielu tematów jak: woda, mieszaniny, sposoby rozdzielania składników mieszanin, rozpuszczanie i rozpuszczalność. Zaletą takich kartkówek jest możliwość pokazywania rysunków, schematów w kolorze, szybkie sprawdzenie i powtórzenie najważniejszych zagadnień oraz uzyskanie wyników w specjalnie generowanym raporcie, w którym widać poprawne odpowiedzi (od razu możemy dowiedzieć się co już umiemy, a co jeszcze wymaga powtórzenia), prezentowany jest wynik
każdego ucznia oraz odpowiedzi udzielone na poszczególne pytania, jak również wyniki całej klasy.
Takie kartkówki bardzo nam się podobają.
Sandra Ślusarz

Powiązane artykuły

Dowartościować siebie

Niedawno skończyły się tegoroczne rekolekcje. Codziennie od poniedziałku (28 marca) do środy (30 marca) klasy 4-8 maszerowały do Kościoła św. Krzyża, by zaczerpnąć duchowych refleksji.

Czytaj więcej

Półroczne popisy

10 stycznia 2019 roku o godzinie 16.00 w świetlicy szkolnej (Gimnazjum nr.2) odbyła się „Półroczna Audycja Świąteczna” sekcji instrumentów dętych oraz zespołów wokalnych.

Czytaj więcej

Pierwsze w tym roku pokazy teatralne

„Dziewczynka z zapałkami”, „Królowa Śniegu”, „Sąd nad muchą” i „Moja bajka” to tytuły spektakli, które mieliśmy okazję zobaczyć na małej scenie Teatru Witkacego w poniedziałek, 24 stycznia. W bajkowe postacie, te znane i nieznane, wcielili […]

Czytaj więcej

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Skip to content